#1

grosse freude

in Dies & Das 22.03.2010 19:25
von wanda | 4 Beiträge

ja marco auf dei frage zu antworten jeda anfang is schwer ich freu mi dass i bald a offizielle pantherin bin. bei evi und sonne ists einfach toll. de sagg ma scho wenn eppas nit passt was seltn vorkommt aba bei ins neuen a mir werd halt no mehr gschaut. aba das passt so.... wo waiber zamm sein moansch gibts streit naa nit bei di panthers der zammenhalt in da gruppen is super... de sein einzigartig bevors zu streitigkeitn kommt fangt die evi oda und die sonja scho de grechtn bremsen und nimmt sich der person an dann passts wieda. alls kannsch von da evi hab aba wenns gegn die panthers geht dann fahrts ganz schnell die kralln aus soll mein lob ihr gegenüber lei lesen 3.jahr an madlsauhaufen zammhalten da gheat was dazua. sonne woas scho wen i liaba mag und evi is nit lei fair sondan a a guata freund wordn weder hochnasig sie hasst aufgetakelte tussis... sein ma alle nit... no falsch ganz im gegenteil. mir kemmen amal nach münchen da werdets augen machn wia trinksicha ma sein werdn üben davor hi hi feschtlnfotos wollts segn mal schaugn i tua am besten den panthers an tuk an und stell welche eina ok na evi werd nit so sauer sein i muas es ausbaden kost halt a paar rundn... sag mal marco bisch du vergeben???? hi hi flirtkiss

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 1 Gast sind Online

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: Kenny Ray
Forum Statistiken
Das Forum hat 139 Themen und 247 Beiträge.

Heute waren 0 Mitglieder Online:

Besucherrekord: 21 Benutzer (09.04.2012 09:51).

Xobor Ein Kostenloses Forum von Xobor.de
Einfach ein Forum erstellen